Sommarjobb

Hemma från kvällens jobb, fick äääntligen mitt sommarschema.
Det blir ju först nu 2-3 dagars jobb/vecka fram till midsommar
och efter det (v.26) börjar jag gå på schema.
Varannan vecka 3 dagar och varannan 5 dagar, varannan vecka helg, ungefär.
Känns bra faktiskt, 8 veckor. Sista dagen är 17 Augusti och den kvällen åker jag till Kreta, tjohoo.
Denna sommaren kommer nog gå fort, hoppas på kanonväder, iaf de veckor jag jobbar 3 dagar ;) hehe
Nu blir det lite tv-tittande och plugg på vad jag ska säga på redovisningen i morgon som är avslut på termin 3!
Gaah, efter i morgon är jag halvvägs genom sjuksköterskeutbildningen.
Tänk att hela 1½ år har gått, galet!

image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0