v.19

Älsklingen och jag hade en riktigt rolig dag tillsammans igår.
Jag ägde bowlingen och vann med 80 poäng ;) haha Marcus vart lite förvånad.
Vi var båda jätteduktiga dock och fick säkert tio strikes var och fler spärrar.
Riktigt kul :) Bion och middaden var mysiga de också.
Väl hemma igen kollade vi på filmen The darkest hour som vi hyrde i lördags.

Idag är det måndag, Marcus är på jobbet och jag är ledig.
V.19 vilket innebär sista veckan av sex på praktiken.
Har bara tre pass denna veckan, tis, ons och torsdag :)
Känns lite skönt samtidigt som det är jättetråkigt att inte få vara på sjukhus på ett bra tag.
Praktiken nästa termin är inte riktigt på sjukhus på samma sätt, då blir det vårdcentral och psyk osv.
Men jag har lärt mig mycket dessa veckorna och hoppas att mina sista dagar blir lärorika även dem.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, har sovit tolv timmar i natt ;)
Av någon anledning funkar inte tv:n =/ Har kollat lite unga mödrar på datorn.
Får väl städa eller ngt, måste duscha också. Men det får ev bli ikväll eftersom jag och Marcus
antagligen ska gymma om han inte måste jobba över.

image descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0