Exhausted

Fyyyy faan va slut jag är, psykiskt mest tror jag.
Sista dagen för mig på praktiken på rättspsyk i alla fall.
Har trivts otroligt bra med alla som jobbar där och med min handledare.
Har kunnat jobba mycket mer självständigt de sista veckorna
och i stort sett tagit hand om det praktiska (mottagandet av patienterna)
helt själv. Riktigt kul faktiskt och roligt att träffa patienterna.
Det är ju trots allt en lite speciell patientgrupp.

Ikväll kom mamma hit med våra gardiner som hon varit så snäll att
lägga upp åt oss, dessutom strök hon dem också <3
Snällaste lilla mamman i världen hihi :) Love yooooou!

Nu ska jag städa lite här och sen soooova!
Lång dag i morgon med muntlig redovisning och seminarie om inlämningen
vi gjort under praktiken och sen "mattelektion" vi ska gå igenom läkemedelsberäkningstentan
vi gjorde för typ en månad sedan och sen räkna lite. Är i skolan 8-16
sen följer Sandra, Hanna & Ghaza med hem till mig så ska vi laga mat och umgås <3
Mysigt, inte allt för ofta vi hinner ses utanför skolan om man säger så.
Och denna terminen ses vi ju knappt i skolan heller eftersom vi har 12 veckor praktik totalt.

Nä, nog med datorsittande, sätt igång ba!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0