Fullt ös medvetslös!

Oj oj oj vad dagarna bara flyger förbi i rusande fart!
Praktik måndag och tisdag och tisdag kväll träffade jag Amanda,
vi shoppade lite i Nordstan och åt på donken, haha.
Sen sov hon över här, så mysigt. Vi åt Ben & Jerry och kollade tv.
Onsdag var jag ledig på praktiken för att åka och ta blodprover.
Amanda följde med mig och sen åt vi lunch på en thairestaurang.
Följde med henne hem och var där tills hon började jobba.
Då åkte jag tillbaka mot stan och handlade lite innan jag träffade Elin.
Elin sov också över här fast igår till idag. Vi gjorde tacos tillsammans här hemma.
Idag har jag varit på praktiken igen, känner mig "hemma" där nu
efter snart tre veckor. Kan vara lite mer självständig och "ha hand om" patienterna.
Idag tog jag blodprover, intramuskulära injektioner och hade ett samtal
med en patient om hur han upplevde vården han får och hur han mår
psykiskt osv. Olika skattnigsskalor ska göras med patienter inom rättspsyk,
precis som i många andra vårdkedjor.

Ikväll ska jag vara med mitt fina hjärta <3 Marcus alltså, och Ronja förståss!
Har sedan jag kom hem hunnit handla lite, igen, hämtat ut paket,
badat, damsugit, fixat med disken och dessutom slängt in två maskiner tvätt.
Såg att tvättstugan var ledig fastän någon bokat tiden,
men man får ta annans tid om de inte påbörjat tvättningen en timma in på tvättiden.
Borde kanske plugga lite idag men känner att jag varit så jävla (rent ut sagt)
igång det senaste så jag pallar nog inte det. Ska bara ta det lugnt och senare ikväll
kolla på tv med Marcus. Ska upp tidigt till praktiken i morgon igen
men sen är det fan helg och jag är bara uppbokad söndag kväll då jag jobbar.
SKÖÖÖÖNT!!


Två bilder på Amandas andra katt Wille som de nyss köpt :) Sötnosen, så liiiiten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0