Kvällstrip till Ikea

Efter praktiken idag mötte jag upp Amanda och vi tog en liten sväng på Ikea.
Alltid kul att gå och titta och köpa lite smått och gott ;) haha.
Blev en liten stekpanna, madrasskydd (det händer ibland att Ronja kissar i sängen, suck)
köpte även massa ljus och en till ljuslykta att ha ute på ballkongen.
Julklappspapper och snöre blev det också, ja, det va väl typ det.
Gick på strax under tusenlappen, ganska saftigt ändå. Och om ca 2 veckor åker vi till Ullared
också, haha då lär det gå ytterligare minst en tusing ;)
Har kvar att köpa någon julstjärna att ha i fönstret och någon julig blomma.
Heter dem också julstjärna? De där röda blommorna man ofta har på jul?
Ja ja, nu har vi precis ätit middag här hemma. Lite tvhäng och sen väntar sängen.
Praktik i morgon igen och då ska jag även snacka med chefen för att boka in
mina första jobbpass på nya avdelningarna där jag ska börja vikariera :)
 
 


Kommentarer
amandats.blogg.se

Fast i eukanuba är det ändå majs och ris i det också, det är spannmål och jag vill inte ha någonting haha, han äter som en jävla häst! tack för en mysig eftermiddag :)

2012-11-28 @ 20:50:05
URL: http://amandats.blogg.se/
amandats.blogg.se

Sen är det fiskprodukter i eukanuba och rätt mycket katter är allergiska/känsliga mot det, så vill få bort all fisk också så kan jag stryka maten från "allergilistan", ska ju kolla om han är allergisk eftersom han är så snorig..

2012-11-28 @ 20:51:22
URL: http://amandats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0