Plugg & häng med vänner

Lediga fredag, dagen har och kommer att bestå av plugg och häng med vänner,
precis som rubriken lyder. Tog sovmrogon i morse eftersom jag som sagt är "ledig",
sen har jag precis suttit nästan två timmar med min studieuppgift som ska göras under
denna praktikperioden, är snart färdig, eller har i alla fall "råmaterialet"
Har haft samtalet med min patient och skrivit ner det jag vill ha med ur litteraturen,
nu är allt inskriviet i ett och samma dokument på datorn också så nu ska jag bara
formulera omvårdnadsdiagnoser och sätta i ordning allt för nu ligger det huller om buller.
Men det blir en annan dag, nog gjort för idag.

Om en timma träffar jag Jessica, vi ska fika och kanske shoppa lite och hämta ut biljetter
inför dansföreställningen i mitten på december, vi själva uppträder inte i år så vi kollar i stället :)
Vi har sagt att vi ska se uppvisningen varje år men det har aldrig blviit av eftersom man själv
varit med i föreställningen. Så nu får jag göra i ordning mig innan jag åker in till stan och möter henne.
Ikväll ska jag och några andra tjejer ses och äta middag och gå ut och bowla :) Fun!

Skönt fredag :) I morgon blir det kvällspass på praktiken.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0