Plugg, plugg & åter plugg

Skickade precis in min hemtenta om sjuksköterskans etiska ställningstaganden,
gud så skönt, nu håller vi bara tummarna hårt för att jag blir godkänd också ;)
Är inte jättenöjd men det blev faktsikt bättre tillslut än vad jag trodde,
trodde aldrig jag ens skulle få ihop något över huvud taget.

Väntar fortfarande på besked om jag klarade förra inlämningen från
psykiatriplaceringen som jag lämnade in för en vecka sedan.
Hade varit så skönt om jag klarar dessa båda som ligger inne för rättning nu.
Nu har jag alltså morgondagen helt fri för att koncentrera mig på läkemedelsberäkningen,
tentan är på lördag eftermiddag, haha tjohoo va kul lördag!
Måste bannemig sätta den denna gången, orkar inte ha skit efter mig.
Kommer bara ha tid att plugga i morgon innan dess att den ska göras så hoppas det går bra ändå.
Sen drar jag igång med nästa hemtenta på söndag så att jag är ute i lite bättre tid inför den.
På måndag drar tredje och sista praktikperioden för terminen igång. Fyra veckor kommunalt.
Bara läkemedelstenta, 4 veckor praktik och två hemtentor kvar innan jul ;)

Bara bita ihop och köra! Har ju gått bra hittills :D
Peppa peppa peppa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0