Tentaplugg

Vilken skön dag, jag har sovit så mycket!
Sömn är precis vad jag behöver, har behövt i flera veckor känns det som.
Sov säkert 12 timmar innan jag gick upp och började plugga,
gjorde kanske 30 uppgifter innan jag la mig och vila och kollade på tv,
somnade så och sov två timmar i soffan haha.
Nu har jag precis gjort 15 uppgifter till. Nu är det inte så mycket mer jag kan göra.
Möjligtvis göra uppgifterna återigen men nu har jag ju typ memorerat svaren.
Ska se om det finns fler gamla uppgifter på hemsidan.
Annars så kommer Marcus förhoppningsvis hem snart :)

I morgon blir det tvätt på morgonen och redovisning av hemtentan på eftermiddagen.
Sen väntar myskväll med tjejerna och sen bio, Twilight :)

Fick förövrigt tillbaka resultatet på min psykiatriinlämning,
GODKÄND, fan va gött. Ett steg närmare "jullov".



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0