V.48

Ny vecka, nya tag.
Kör en mjukstart på veckan med praktik måndag (idag) och ledigt i morgon ;) betyder dock att jag har praktik lördag i stället. Det är både en nackdel och fördel med vården, att man oftast jobbar både dag, kväll och helg. Kan va skönt att vara ledig ibland sådär mitt i veckan när ingen annan är det haha då kan man åka och storhandla när ingen annan är i affären till exempel :)

Igår var Alex och Amanda här på kvällen och vi åt tacos och kollade på solsidan. På dagen grejade killarna med Alex bil så jag och Amanda va hemma själva och snackade skit, kollade tv och bakade negerbollar ;) mysigt att ses så där lite spontant.

I morgon blir det plugg och vika tvätt för min del, skönt att inte behöva gå upp halv sex typ.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0