Ännu en "kompiskväll"

Ytterligare en mysig eftermiddag och kväll med fina vänner.
Efter praktiken mötte jag upp Angelica och Jessica och vi gick hem och lagade mat.
Det blev en riktigt god hemmagjord tomatsoppa med vitlöksbröd :) mums!
Till fika efter maten blev det te och kakor :) riktigt höstmys!
Det haglade och snöade lite i eftermiddag också förresten, först vart vädret rikigt fint!

Nu har jag tagit en dusch och plockat ordning lite i köket efter maten.
I morgon blir det tjejkväll igen haha, ska ha middag och lite förkrök följt av utgång, så kul :D
Så blir lite stressigt efter praktiken, måste städa lite och göra mig i ordning bara på någon timma.
Men det blir roligt :)

I morgon på praktiken ska jag även göra nätverkskartan med en patient
det ingår i studieuppgiften jag ska göra under psykiatripraktiken.
Sen måste jag bara skriva klart arbetet också, men det lär jag inte hinna med i helgen.

Nu får jag snart hoppa i säng så jag orkar upp ännu en tidig morgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0