Helg i Ystad

I lördags morse satte jag och Sandra oss i bilen för en roadtrip ner till Skåneland.
Vi vart inbjudna av Alexandras syster på en överaskningsbabyshower för Alex som får barn snart.
Vart hur kul och mysigt som helst att träffa Alexandra, hennes syster och mamma och alla kompisarna.
Hon vart så chockad, vi har ju aldrig varit och hälsat på henne.
Så himla kul att ses igen, har saknat henne riktigt mycket, har inte träffats sedan precis innan
hon blev gravid haha det var i februari så första gången jag såg henne med magen, så häftigt!
Vackra Alexandra <3 Du kommer bli en underbar mamma vännen!

Inte nog med att vi våldgästade henne så där utan vi bjöd ju in oss själva att sova där också.
Haha, men det gick ju såklart bra :) Satt uppe ganska länge och drack te och snackade
efter att vi ätit massa mat, ostbricka, pepparkakor, cheesecake m.m. under babyshowern.
Vi vart även ut alla tjejerna på en liten promenad i Ystad, gud vilken underbar liten stad!

I morse när vi vaknade satt vi och drack lite mer te och pratade haha,
sen blev det frukost på Espressohouse och sen bar vi iväg till Malmö
för shopping i det nya köpcentret som öppnade i veckan.*
Största shoppingcentret i scandinavien! Helt galet hypat och stort haha.
Vi shoppade loss haha, jag köpte skor och kläder.
Sen åt vi middag/sen lunch i stan och vid fyra åkte jag och Sandra hem mot Götlaborg igen
efter en riktig kanonhelg! Tänk att min fina vän är mamma nästa gång vi ses!! :'D
Mariakyrkan i Ystad, sån himla tur med vädret hade vi! Riktigt härligt.


Sconesfrukost på Espressohouse, fina blivande mamman <3
Tre skor för under 800kr, skopunkten

Glitterkjol och silverkuvertväska, totalt 300kr


Två sköna tröjor och en enkel svart kjol i bomull med lite spets på framsidan
Allt för 400kr, Bikbok


Kommentarer
Alexandra

Blir helt rörd av ditt inlägg. Är så glad att ni kom ner ❤ Längtar så tills jag och vildingen kan komma och hälsa på uppe i Göteborg och hälsa på er <3

2012-10-29 @ 21:18:06
URL: http://allexious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0