Helgen i snabbrepris

Måndag och ny vecka, igen! Sista veckan på vårdcentralen är påbörjad.
Efter praktiken mötte jag upp Sandra och Hanna, vi snackade om sånt som
sjuksköterskestudenten alltid snackar om XD haha nä, det kanske bara är vi ;P
Kom på oss själva med att prata fekala kräkningar på fikastället haha.
Inte såå trevligt kanske ;)

Nu har vi börjat bo in oss i lägenheten, har hunnit äta lite middagar och bada badkar ;)
Kök, hall och sovrum är i stort sett i ordning, vardagsrummet får vänta,
det blir målning/tapetsering först i alla fall, vilket vi inte tänkt från början.
Men det blir skönt att få det gjort innan vi köper soffa, tv och soffbord.
Så i vardagsrummet står alla ouppackade flyttkartonger och soppåsar mitt i rummet haha.

Helgen gick förbi fort som bara den alltså! Har haft fullt upp, som vanligt med andra ord.
I fredags efter prakiten kom jag ju hem till denna nya lägenheten för första gången.
Vår gamla var utröjd och städad och de var i full fart med att släpa in alla våra grejer här.
Hjälpte till med det och vi åkte även en snabbis till ikea.
Lördagen packade vi upp massa grejer, slängde skit och kollade på soffa på Chili.
Kvällen var jag på "förfest" för Bella som fyllt 19. Kom hem vid halv tolv och satte mig
och pluggade haha, skrev nästan hela min inlämningsuppgift som jag ska lämna in i morgon.
Söndag hann vi med en tripp till Ullared, åkte klockan sju på morgonen haha.
Sjukanmälde mig till jobbet, mådde skit efter Ullared. Vet inte om jag är sjuk, typ bihålsinflammation
eller om jag fått migrän, haft riktig huvudvärk flera dagar i rad som inte hjälper det minsta
med hjälp av tabletter. Kan kanske vara stress också eller ngt.
Tänker att om det är bihålsinflammation, som jag haft flera gånger förr, borde det inte bara komma
på eftermiddagen =/ Det har varje gång kommit runt halv två? haha konstigt.
Så söndagen blev det myskväll här hemma, välbehövt som bara den!

Nu blir det sängen igen, upp för praktik i morgon.
Bara tre dagar kvar på VC, fredag är det examination (seminarie) på studieuppgifterna
vi gjort under denna praktikperioden :)


Kommentarer
Hanna :D

Hahaha Therese! Jag hade bihålsinflammation flera gånger under trean på gymnasiet, VARJE gång kom smärtan vid halv två tiden varje dag! Sjukaste!

2012-10-02 @ 20:33:46
Therese

Haha okej då kanske det kan vara så haha men tror det kan gå över utan antibiotika va? Har ju inte haft feber eller känt mig dålig för övrigt. Idag har det vart bra :)

2012-10-02 @ 21:00:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0