Höstlovsvecka?

Åh jag vill också ha höstlov! Så fuskigt, tråkigt att man inte får det på universitetet ;P
Hade suttit riktigt fint med lite ledighet faktiskt.
Nu är halva tiden på rättspsyk avklarad, även halva termin 4 faktiskt, nästan i alla fall
den fortsätter ju faktiskt in i mitten på januari.

Nu är jag i alla fall hemma. Måste plugga, har ju snart deadline på en inlämnngsuppgift.
Och om 2½ vecka ska ytterligare en hemtenta in och så har jag läkemedelsberäkningstenta.
Usch och fy, det är så mycket nu! Men det är bara att bita i det sura äpplet.
Alltid när det är mycket att göra tänker jag att det bara är en period och att det snart är över
och det blir lite lugnt igen. Frågan är bara när nästa "lugna" period kommer.
Det blir nog tyvärr inte förän mitten/slutet av december dessvärre. Men men.
Det ska gå bra detta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0