Söndag

Dagarna springer ifrån mig och snart är helgen över och det är tillbaka till praktiken.
Har jobbat både igår och idag, men nu är jag äntligen hemma och har en tvkväll
i soffan framför mig :) Mycket bra på tv, teen mom, solsidan och Partaj :D
Har köpt lite gott att ha och smaska på ;)
Känns lite tungt att gå tillbaka till praktik redan i morgon när man inte haft något ledigt emellan.
Under mina praktikperioder blir det typ som att jag jobbar 120%, alltså mer än heltid.
Men nu är jag ledig två helger i rad, men då är det massa annat inbokat på schemat :)
Tänk att det snart är november? Innan man vet ordet av är det jul och nytt år och ny termin.
Kan inte fatta att jag påbörjar det sista året på utbildningen redan till årsskiftet! Så häftigt,
men samtidigt läskigt hur fort tiden går! Gick inte jag i gymnasiet nyss?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0