Tidig morgon och kvällsmys

Oj oj vilken tidig morgon, gick upp strax innan fem och gick hemifrån redan kvart över.
Där jag är på prakik, rätspsyk öppenvård, hade stängt för utbildning idag
så jag fick vara på en sluten avdelning på hisingen, där patienterna är före de kommer till öppenvården.
De ligger allså inne pga psykisk sjukdom och det brott de begått.
Intressant att se den biten av vårdkedjan också :) I morgon är det tillbaka till "vanliga" praktiken igen.

Efter praktiken köpte jag lite mat och gick till apoteket,
sen kom Elin hit, första gången hon såg lägenheten :)
Vi tog en kopp kaffe och snackade länge innan vi lagade middag.
Efter middagen blev det te, pepparkaka och clementin :)
Riktigt mysig eftermiddag och kväll. Nu körde jag precis ner henne till stationen.

I morgon eftermiddag kommer Angelica och Jessica, kul!
Var längesedan jag träffade dem :)

Nu blir det lite mer tv sen sängen.


Lite sliten tjej på förra praktiken, vårdcentral, skönt att man är civilklädd inom psyk :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0