Tillbaka till skolbänken

Sista dagen på vårdcentral över med godkänt betyg ;P hehe
De var snälla och lät mig gå nästan direkt efter lunch, skönt det.
Även om jag trivs kanon och gärna skulla vilja komma tillbaka så är jag trött!
Hindås vårdcentral är verkligen toppen med supertrevlig personal :D
Nästa student som kommer dit ska vara glad ;P

Ska däcka i sängen några timmar nu tills Marcus kommer hem.
Sen ikväll blir det matteplugg, läkemedelsberäkningstenta på måndag, suck.
Har knappt hunnit plugga alls och det låter ju inte så lovande när man inte
får ha ett enda fel, hm. Men det ska jag klara ;) förr eller senare i alla fall haha.

Så nu blir det tillbaka till skolan i morgon + nästa vecka.
I morgon är det examination av inlämningsuppgifterna vi skickat in.
En heldag där vi har seminarie om just dessa. KUL, not..
Nästa vecka blir det fullt med föreläsningar sen är det dags för psykplaceringen.
På det igen bara ;) haha. Nä, men det är kul :) Man lär sig så mycket av att vara ute.

Lite roligt idag på väg hem, glömde av att jag flyttat och åkte "hem" till Linné.
Kom inte på att jag inte bor kvar där längre för än jag nästan var framme vid Linnéplatsen hahahaha.
Faail, då är man nog trött i huvudet ska ni se ;)
Nu blir det ingen "pyjamas" på en vecka ;) hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0