Tisdag

Förlåt för världens tråkigaste inlägg senaste veckan haha.
Har inte riktigt haft tid att sitta ner vid datorn och skriva inlägg,
så har bara slängt upp någon bild då och då så att jag visar att jag lever ;)

Dagarna har bestått av fix här hemma, i helgen har Marcus mamma hjälp oss
jättemycket med att spackla, slipa och måla väggarna.
Jag och Marcus var även iväg och letade soffa hela söndagen haha.
Hittade en från City möbler som vi båda gillade så den blev det :)

Igår var det tenta i läkemedelsberäkning, vet att jag har ett fel på den
så kommer få göra om då man inte får ha några fel alls.
Men har ju knappt hunnit plugga någonting så räknade med det.
Tyckte ändå tentan var ganska lätt förutom den enda uppgiften
som jag redan nu vet att det jag svarade är fel. Men men, så är det :)

Idag tog jag ledigt från skolan haha.
Har en föreläsning om FAR, fysisk aktivitet på recept.
Ett recept som både läkare och sjuksköterskor kan skriva ut på träning.
Där står det hur mycket du ska träna osv. Har sett detta en del ute på vårdcentralspraktiken
så jag struntar i föreläsningen. Istället har jag tagit sovmorgon till tio och sedan grejat med
att packa upp alla mina kläder som jag ännu inte gjort ordentligt och vi har
redan bott här i 1½ vecka, haha. Men nu börjar vi komma i ordning rätt så ordentligt.
Har soffbord, matta och en garderob kvar att köpa.

Nu ska jag bara slappa framför tv:n som vi äntligen fick hem och upp på väggen
igår, har saknar 16 & pregnant ;) hahaha. Missade även solsidan så får se reprisen,
eller om man kan se på tv4 play :)


Kommentarer
amandats.blogg.se

ja jag har för mig att ni pratade om det hos sara, att du ville ha den där korta divanen och inte marcus, så jag menade haa.

2012-10-10 @ 20:06:38
URL: http://amandats.blogg.se/
amandats.blogg.se

den är fin iaf :) ska bli kul och kolla hur ni har det! behöver ni ngt? ;)

2012-10-11 @ 22:53:11
URL: http://amandats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0