Biblioteket

Produktiv dag idag, gick upp 8 och tvättade, var färdig runt 11.30 så då klädde jag på mig och
gick till skolans bibliotek för att läsa lite böcker och hitta lite bra material till mina studieuppgifter.
Kunde inte låna hem någon bok för alla var utlånade, tur att biblioteken har minst ett ex
som inte får lånas ut utan som bara får läsas i biblioteket.
Satt ca 1½ timma och nu kom jag precis hem, slänger i mig lite mat och ska hämta upp tvätten
som hängt på tork nere i torkrummen medan jag vart iväg.
Snart börjar jobb, 15-22. Full rulle hela dagen alltså, trots att jag är ledig från praktiken.
Men jag behöver jobba för att tjäna pengar nu när jag inte tar studielån längre.
 Ska bli skönt att äntligen få sovmorgon i morgon dock :) haha


Min mysiga långa tröja som jag köpte i Grekland, bra budskap!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0