Busy day

Idag var jag lite lat och skippade första föreläsningen.
Läste på schemat och blev väldigt otaggad att gå till skolan, föreläsningen verkade ointressant
och enligt de som gick på den var den tråkig och inte direkt givande.
Men gick i skolan mellan 12-15 (fick sluta en timma tidigare) då vi pratade om praktiken,
fick lite information om alla studieuppgifterna (7 stycken!!) som vi ska göra under veckorna vi är ute.
Sen gick jag hem och bytte om och drog till jobbet.
Nu är jag hemma igen, jobbet gick finfint och håller nu på att göra lite lunchlådor till i morgon och helgen.
Blir ju jobb både lördag och söndag för min del.
Sen ska jag sova! Skola 8-16 i morgon och det är dessutom obligatoriskt haha, så får inte försova mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0