BVC dag två

Gjorde min andra heldag på BVC idag :) så mysigt!
Blev en lite kortare dag 8-15:30 dels för att BVC-sköterskan slutade då men också för att jag vill hinna till Göteborg till min danslektion som börjar klockan fem. Känner mig nästan helt frisk nu så vågar mig på att dansa :) efter det blir det nog middag på stan med Jessica.

Så nu sitter jag på bussen till Göteborg, känns som jag nyss satt på den på väg till praktiken, ett himla flängande fram och tillbaka men det funkar ganska bra tycker jag. Bussturen på morgonen utnyttjar jag på så sätt att jag hinner sminka mig och få i mig lite kaffe och på hemvägen ger det mig lite tid för reflektion över vad jag gjort och varit med om under dagen och så hinner man varva ner lite på så sätt innan man kommer hem :) så det känns bra faktiskt. Är inte så himla långt till Hindås som jag först trodde.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0