Craazy

Väldigt håll igång just nu och det enda jag gör är äter, sover, jobbar och praktiserar:
Räknade ut att om jag räknar praktiken som jobb (som det typ är fast till och med jobbigare)
så jobbar jag i snitt 50 timmar i veckan(!!) dessa fyra veckor som jag är ute på praktik.
Har praktik måndag-fredag och jobb minst en av helgens dagar, puh.
Räknade även ut att på en period av 40 dagar är jag/har jag vart ledig tre dagar, TRE av 40!
Hoppas verkligen det blir liite lugnare när denna praktikperioden är över efter v.40,
så ska jag inte sätta upp mig på så mycket jobb under nästa praktikperiod v.42-46.
Det har jag lärt mig, men det är faktiskt inte jättejobbigt, än så länge.
Men lär väl vara helt färdig om någon vecka.
Sen har jag ju faktiskt studieuppgifter och dans utöver detta. Haha.
Alltså NOLL tid till vänner och familj, tråkigt, men så är det att vara student och arbetare samtidigt ;P

Nä nu ska jag inte "klaga" mer, var bara tvungen att skriva av mig lite.
På tal om det, packade lite smått igår efter praktiken och hittade min gamla dagbok! haha
Började skriva dagbok igen (gjorde det när jag va typ 10) när jag började gymnasiet
och så höll jag på ett år. Var alltså ca 16 år, riktigt kul att kolla tillbaka i nu fem år senare ;)
HAHA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0