Fredag & lördag

Igår efter praktiken åkte jag raka vägen till Liseberg för att träffa Sara och Amanda :) vi kollade på kapten röd som var där och spelade, riktigt bra. Vi hann även med att gå gasten, spela på godishjul och åka blader :) kul! Jag och Sara vann två stjärnvinster haha. Brukar inte ha tur i spel.

Idag har jag jobbat 7-15 och nu sitter jag på tåget upp till Alingsås, Marcus är redan där, vi ska fira hans lillebror som fyller 16 :) fixade förresten så att jag kan vara ledig i morgon. Känner verkligen att jag behöver det. Har så mycket att göra, packa inför flytt, städa och göra studieuppgifter. Men framför allt, vila. Tempot har varit för högt det senaste.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0