Lördag

Hur gott var det inte med sovmorgon idag? Sjukt gött!
Tänkte ändå gå upp relativt bra i tid och plugga läkemedelsberäkning, men det sket sig.
Va för gott i sängen helt enkelt :) Gick upp halv elva och nu vid tolv ska jag träffa Angelica
vi ska luncha och kolla i lite affärer om vi hinner :) Sen vid tre ska jag träffa Amanda.
Vi ska till systemet och göra oss i ordning tillsammans inför Elins tjejmiddag :)
Efter tjejmiddagen drar vi nog ut, ska bli kul, känner för att gå till ett riktigt "dansställe"
Men får se vart vi hamnar :) Nu ska jag packa ner det sista jag behöver ha med mig
till ikväll, kommer ju inte hem mer emellan åt.

Tog förresten Humira sprutan igår igen, gick ovanligt bra denna gången,
gjorde knappt ont alls, måste ha fått in en bra teknik ;) haha
Hoppas jag blir ännu bättre nu, tror det var min fjärde spruta.
Men men, nog om det. Ha en bra lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0