Mitt Hjärta <3

Min man (okej då, inte man, men nästan) är hemma efter att ha jobbat borta i tre dagar.
Så skönt att få träffa honom igen :) Om så bara för att sova ihop, vi båda jobbar/praktiserar
ju ändå hela dagarna. Men det är ändå skönt att ha någon att komma hem till.
Första dagen när Marcus åker iväg och jobbar och sånt så tycker jag det är skönt,
men längre än så, ja då känner jag mig bara ensam, alltså inte att jag blir deppig
utan att jag blir uttråkad liksom och rastlös. Känner att jag måste träffa folk.
Antar att det är så kanske när man har suttit ihop i över 7 år ;) haha
Och att det är sedan så tidig tonår dessutom, jag har liksom aldrig varit själv.
Hade aldrig klarat av att bo ensam, inte för att jag inte klarar mig själv
eller något sånt, utan jag älskar att vara två, även om det så är att sova med en kompis.
Kan inte säga att jag är någon ensamvarg direkt XD haha. Några timmar/ett dygn är det skönt dock.

Vardagen blir mycket roligare när man har någon att dela den med som man tycker så mycket om :)
Och jag är inte beroende av någon, jag trivs jättebra med mig själv och är inte osäker.
Jag vet vem jag är och jag är helt enkelt bara en sån person som trivs med sällskap :)


Jag och Marcus på min student för över två år sedan, dagen efter förlovningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0