Packa

I morse vaknade jag av ett ryck precis då min spårvagn skulle gå!
Skyndade på med kläderna fort som fan och hann med spårvagnen tio minuter senare.
Så jag hann även med bussen som jag byter till, tur. Vill inte komma försent till praktiken.
Idag har jag fått ge ytterligare en spruta i rumpan haha, i muskeln alltså ;)
Det är kul :) Tog lite stygn och la om något sår också. Blodtryck och blodprov är det varje dag,
så det har också hunnits med. Slutade 15:00 istället för 17:00 då min handledare skulle flexa.

Sen jag kommit hem har jag bara hunnit laga mat, äta och packa.
Flytten är om ganska så precis en vecka och mycket småskit är nerpackat och på lagret.
Idag började vi packa ner massa kläder, struntar i att packa ner sådant vi tror att vi kommer
att använda denna veckan innan flytten. Två stora sopsäckar med höst/vinterkläder
och en säck med vår/sommarkläder. Dock så har jag en hel del sommarkläder hos mina föräldrar.
Det får vara där tills vi fått ordning med garderober osv i nya lägenheten om ca två veckor.
Tror även att jag har lite kläder i källaren om jag inte minns fel, suck.
Önskar att jag hade massa pengar, då skulle jag skänka bort alla kläder utom favvoplaggen
och köpa en helt ny garderob full med kläder! Har alldeles för mycket som aldrig används.
Mycket är jag dessutom för tjock för också ;) hehe.
Sen har vi även fyra ikeapåsar med tvätt som ska tvättas och packas ner.
Det blir verkligen MYCKET!

Nu ska vi mysa lite framför tv:n innan det är dags att sova igen.
Känns som dagarna går alldeles för snabbt. Jag hinner inte med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0