Sliten, nervös och förväntansfull!

Här nedan ser ni en bild på en riktigt sliten Therese haha.
Förkyld som satan och har precis kommit innanför dörren efter 13 timmars jobb (med rast iof)
Riktigt dålig bild ser jag nu dessutom men den är tagen med mobilkamerans "främre kamera"
eller vad man ska kalla det, alltså den som är vid skärmen och inte på baksidan av mobilen.
Nog om det, i morgon börjar praktiken och jag ska inviga med ett pass på BVC :) så skoj och mys!
Resten av veckan spenderas nog på vårdcentralen. Kommer bli tidiga morgnar och sena eftermiddagar.
Åker hemifrån vid sju och kommer hem runt sex på kvällen, men jag ser ändå fram emot det.
Men det känns också tungt då det tar på krafterna att vara elev, man måste vara pigg och allert,
se fräsch och representabel ut och dessutom vara duktig på det praktiska, trevlig mot patienterna
och personalen och även ställa intressanta frågor, hm.
Mycket att tänka på och jag är alltid helt död efter ett praktikpass.
Men det ska bli spännande att praktisera inom primärvården :)
Nu ska jag fixa i ordning lite inför morgonen så jag inte behöver gå upp allt för tidigt.
Hej svejs på er!

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0