Studieuppgift

Hej på er :)

Idag var det skola mellan 8-11 men satt kvar en timma för att skriva ut lite papper och greja lite osv.
Vid tvåtiden kom Amanda förbi, vi fikade här hemma och bara satt och tjöta tills hon skulle iväg vid fem.
Skönt att kunna träffas sådär lite spontant och bara snacka liksom.
Ser henne inte allt för ofta nu för tiden när man bor i olika städer och går i olika skolor.
Vi gick ju i samma klass hela högstadiet och gymnasiet :) Då träffades man varje dag, haha.

Sen hon åkte vid fem har jag hunnit äta middag och skriva klart min studieuppgift som ska in på måndag.
Den ska lämnas till min handledare på praktiken som startar nästa vecka.
Det är våra mål för praktiken som vi ska skriva hur vi planerar att uppnå dem, sjuukt svårt!
Målen är så abstrakta och svåra att förstå sig på så det är svårt att konkretisera dem.
Det är liksom inte så mycket praktiska mål, hade varit mycket lättare om det var till exempel:
- Kunna sätta en kateter.
Men men, nu är det i stort sett klart i alla fall, tog två timmar ungefär att göra dessa 20-25 målen
och jag är verkligen inte nöjd men skit samma, vad ska man göra när man knappt förstår?
På min förra praktik förstod inte ens min handledare målen haha.

Så nu ska jag sätta mig framför tvn och njuta av lite ensamtid med en Ben & Jerry,
det tycker jag att jag gjort mig förtjänt av! I morgon blir det lång dag! Skola 8-16, jobb 16.15-20.30.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0