Vårdcentralen

Japp, då var även första dagen på vårdcentral avklarad. Fick träffa min handledare och hon verkar bra :)
Gick dock inte så mycket med henne idag för hade mycket administrativt arbete på tisdagar,
hängde på hennes kollega i stället som direkt fick mig att ropa in patienter och ta blodprover,
blodtryck, vikt och sådana saker man ofta kan göra på vårdcentral :)
Tror jag tog blodprov på fem patienter på en timma och lyckades med alla på första försöket :)
Stolt tjej ;) hehe. Var även första gången jag tog prov ur en hand (istället för armveck alltså)
Är alltså nöjd med dagen :)

På vägen hem störtregnade det och jag hade inget paraply och ingen regnjacka.
Det var ju sol när jag gick hemifrån! Men men, bara att bita ihop och gå haha.
Har nog aldrig blivit så blöt av regn innan, hela jag var pisseblöt alltså!


Så här såg tröjan ut som jag hade UNDER tjocktröjan haha.
Kan säga att det var gott att komma hem och ta en dusch efter detta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0