Feeling good

Min lilla förkyldning gick över snabbare än väntat!
Den började på lördagen och igår var jag frisk!
Visst, lite snuva och nysningar har jag kvar, men det kan ju lika gärna vara allergin.
Skönt i alla fall! Så har dansat igår och kört medelpass på gymmet idag :) niice.
Blev alltså inget träningsuppehåll igen, skönt! Så jobbigt att komma igång då igen.
Annars har vi storhandlat idag, tänkte passa på att göra det dagen innan löning,
var ju helt tomt i kyl, frys och skåp och hade vi gjort det i morgon hade det vart sjukt mkt mer folk.
Nu är middagen i magen, snart är det arga snickaren om jag inte minns fel? haha älskar det!
I morgon är jag också ledigt, uuunderbart. Får se vad jag hittar på, eftermiddagen spenderas
dock med Marcus minsta syrra, ska hämta henne från skolan och så ska hon äta middag här :)
Nu blir det soffläge!

En bild på vår skatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0