Härliga fredag!

 
Vilken härlig dag, har fått gjort mycket och det är då jag mår som bäst ;)
När man utnyttjar dagen liksom. Vid tolv åkte jag mot kungsbacka,
hämtade upp Elin och åkte först en sväng förbi systemet och sen till kungsmässan.
Jag var ute efter ett par träningsskor, det blev ett par för fem hundra kronor.
Vi åkte sedan till gymmet för att inviga dem ;) haha. Riktigt bra kändes det faktiskt!
Blev armar, mage och rygg på gymmet idag. Har fortfarande träningsvärk i rumpa och lår
efter veckans träning. Fjärde gången som jag tränade denna veckan, känns sjukt bra!
Efter träningen duschade och bastade vi, så skönt.
Därefter hämtade vi upp Amanda och åkte och solade en sväng.
Kände mig grymt avslappnad efter allt detta och dagen kunde inte avslutas bättre,
kvällen spenderades nämligen här hemma med Angelica.
Vi köpte med oss sushi hem och drack rödvin och åt mörk choklad, såååå gott!
Riktigt mysigt, nu har hon ganska nyss åkt hem, Marcus sover och jag kollar på tv.
Får gå och lägga mig snart också :) Så får vi se vad morgondagen har att erbjuda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0