Jobb & söndagsmiddag

Helgen är snart över, har i princip bara jobbat :)
Men efter jobbet idag, sjätte och sista inbokade passet jag hade för bredvidgång,
så åkte jag och Marcus hem till mina föräldra,r där även morfar var, och käkade middag :)
Kul att träffa dem, de hade fixat min cykel, planen är att jag ska ta den till jobbet i sommar,
det är väl kanske två kilometer till nya jobbet :) Fick även en tröja/klänning av mamma, tack!
Och pengar i namnsdagspresent av pappa och mamma, behövdes ju verkligen inte <3
De hade slagit in pengarna haha och så sa dem att jag inte fick öppna presenten för än jag va i bilen.
Haha :) Nu förstår jag varför ;) Ni är inte kloka <3

Nu blir det att ta det lugnt här hemma och ladda inför en fullspäckad vecka.
Börjar en ny kurs som pågår fram till "sommarlovet", fem veckor.
Komplexa omvårdnadssituationer heter den och tar upp massa spännande saker.
Tre föreläsningar om dagen heka veckan, förutom onsdag som är röd dag då, förståss.

Vi kollade på bilder från den gamla goda tiden hemma hos mamma och pappa ;) <3 haha
Jag till höger i bild på båda :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0