Komplexa omvårdnadssituationer

Måndag och kursstart :) Så kul!
Har sett fram emot denna kursen och hoppas den motsvarar mina förväntningar ;)
Veckan är fullspäckad med föreläsningar och en föreläsning vi hade idag
handlade om omvårdnad efter operation samt intensivvård, sjukt intressant!
Man fick så mycket praktiska tips, skulle vart mer sånt genom utbildningen!
Lärde mig jättemycket och tiden bara flög iväg. Ser fram emot morgondagens föreläsningar!


Bilden har inget med texten att göra egentligen, men målade naglarna igår kväll
för jag kom på att jag inte har jobb eller praktik på minst en vecka, tjoho!
Då får man passa på att ta på smycken och nagellack ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0