Måndag & Tisdag

Måndag
Ledig dag, åkte och gjorde brunch hos en klasskompis och det blev hur bra som helst!
Vi gjorde omelett, smoothie, köpte bröd med massa olika pålägg och så te och kaffe :D
Som en riktigt bra hotellfrukost ;) Mer behövde jag knappt äta den dagen.
Tog två knäckemackor efter att jag kom hem från träningen halv nio på kvällen haha.
Eftersom det tog lite tid att göra brunchen och att äta den så gjorde jag inte mycket annat
igår. Kvällen spenderades dock på gymmet, blev ett afropass, som många andra måndagar ;)
Bara jag och Amanda, vi har varit flitiga att gå på de passet de senaste veckorna.

Tisdag
Första dagen på nya jobbet, avdelningen där jag ska vara i sommar.
Hjärtintensivavdelning/allmänmedicinavdelning är det och jag trivdes jättebra!
Det var precis som jag förväntat mig, har ju haft praktik på en liknande avdelning,
fast på ett annat sjukhus då. Detta blir mitt första jobb på sjukhus :)
Tidigare har jag ju "bara" varit student. Kommer gå bredvid resten av veckan också.
Och troligtvis nästa helg sen börjar jag jobba 10 juni :) Kul! Men läskigt!
Fick vara med på en elkonvertering redan första dagen liksom :)
Nu har jag ganska nyss kommit hem från dansen, har hunnit laga middag och ätit bara.
Nu har vi äntligen börjat på koreografin som vi ska göra på  uppvisningen som är
i slutet av maj, bara fem danslektioner kvar innan dess, det går så fort!

Nu blir det duschen och sen får vi se om jag orkar något mer idag :)
Jobbar eftermiddag/kväll i morgon, skönt att inte behöva gå upp halv sex.
Mindre skönt att komma hem halv elva =/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0