Mysiga dagar

Nu har det vart tyst i bloggen några dagar igen.
I tisdags hade jag skola och dans på kvällen och i onsdags efter skolan
hämtade jag upp Marcus alla systrar som har påsklov.
Jag hade frågat om de ville komma på myskväll och sova över.
Vi lagade tacos, dansade massor, kollade på filmer, hade pannkaksfrukost.
gungade, hjulade och lekte ute på "gården" och hade minipicknick med chokladbollar som vi bakade.
Riktigt mysiga två dagar.
Idag är jag ledig och ska ner till kungsbacka, ska träna, sola och shoppa lite med Amanda
och sen ska vi hem till en annan kompis som precis flyttat hemifrån, så vi ska mysa i hennes lägenhet :)


Två bilder på mina små svägerskor, kan inte fatta att jag känns minstingen sedan hon var ett!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0