Söndag

Igår, söndag, tog jag och Marcus och satte oss i bilen och körde ner mot skåneland :)
VI var bjudna till min kompis Alexandras sons dop :) Så ända ner till Ystad skulle vi alltså.
Vi åkte i god tid så vi var framme några timmar innan dopet började.
Vi passade på att hitta på något där nere när vi ändå var i väg och åkte liksom,
så det blev en liten tripp för att kolla på Ales stenar. Tyvärr var det superdisigt ute
så man såg inte utsikten så bra, tror det kan vara helt fantastiskt där när det är klart väder.

Sen var det dags för dop och mottagning, vi hade jättetrevligt fastän vi knappt kände någon haha.
Jag har träffat Alexandras bror, syster och mamma innan och några av hennes tjejkompisar.
Men det var jättetrevligt och god mat och tårta bjöds det på :)
Och så fick jag ju träffa lille Ludvig igen, för andra gången, så underbar liten kille <3
Det har ni gjort bra, Alexandra och Hogge ;)
Tack för att vi fick komma!
Lägger upp några biler från dagen, jag hoppas det är ok Alex? :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0