Therese

 
Idag är det fredag och min namnsdag, Therese :)
Dagen har spenderats med Bella, vi satt mest och snackade,
kollade lite gamla foton och bara mös helt enkelt.
Senare på eftermiddagen åkte jag mot Kungsbacka för att träna med Amanda.
Hon har också namnsdag idag, heter Terese i mellannamn :)
Det blev skivstång precis som förra fredagen.
Var ganka otaggad och kände mest för att bara stanna hemma,
men som vanligt släpper det när man väl är i gång.
Tror många är såna, jag är det i alla fall, att man drar sig lite för att ta sig dit,
men när man väl tränar känns det bra och ännu bättre efteråt!
Jag tycker vi är riktigt duktiga med träningen nu! Grymma tjejer är vi ;)

Ikväll har jag bara ätit middag och tagit ett långt bad med skrubb, ansiktsmask och inpackning.
Helt underbart, känner mig alltid som en ny människa efter sånt, nästan i alla fall ;)
Nu har jag bäddat ner mig i soffan och ska kolla på lite serier som jag missat i veckan :)
Uuuunderbart, ska nog unna mig lite glass med varma hallon sen och cola! Mums!
Marcus är på lite after work men borde komma hem om inte allt för lång tid.
Helgen spenderas på nya jobbet, så får passa på att chilla idag ;)


Andra namnsdagsbarnet laddar skivstången ;)


Kommentarer
Camilla Blomberg

Grattis i efterskott på din namnsdag får man väl säga! :)

2013-04-27 @ 10:09:03
URL: http://krigszonen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0