Tråkiga onsdag

Oj oj oj vilken långsam dag. Inget vettigt har jag gjort heller.
Sov typ tolv timmar i natt och gick upp vid elva, gjorde lite frukost
och har sedan dess typ bara suttit vid datorn och legat framför tvn.
Känns inte alls bra, usch. Hatar att vara så oproduktiv (är det ett ord? haha)
Har försökt plugga lite, grejat lite med slutexaminationen men är så osinspirerad haha.
Ska gå ut och sätta mig i solen ett tag nu om det inte är allt för kallt.
Sen kanske jag borde dammsuga också så något vettigt blir gjort i alla fall.
Sex ikväll är det skivstångspass som gäller, har faktiskt aldrig gått på det så det blir kul.
Vi ska duscha och basta på träningen också, skönt :) Så kommer hem ganska sent.


Bild på Ronja från igår morse, tycker denna bilden sammanfattar min dag ganska bra ;) haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0