Två veckor

Idag är det tisdag i vecka 32, det innebär att vid den här tiden om två veckor befinner vi oss i Grekland.
Jag och Amanda åker iväg en vecka till Zakynthos för sol och bad. God mat och goda drinkar.
Så skönt det ska bli! Efter sommarens jobb och långdragen sjukdom bara få komma iväg
och förhoppningsvis ha underbart väder och bara njuta utav livet.
Det har varit alldeles för lite av den varan denna sommaren även om det såklart varit några få stunder.
Har börjat fundera på vad som ska med. Har kollat så att passet är giltigt och beställt EU-Health-card.
Jag hoppas verkligen inte vi blir sjuka inför eller under resan och att allt går som det ska :)

Tänk att vi var på samma ställe för hela fyra år sedan :) Vår första utomlandsresa utan föräldrar.
Haha, tider det. Bara 18 år gamla. Nu får vi se om vi tycker om stället lika mycket denna gången.
Ett nytt hotell blir det dock. Det ser jättefint ut så det blir säkert kanon!
Bilder lånade från google.

Annars då, jo jag har varit ledig idag! Tjoho! Är även ledig i morgon :) Så skönt.
Idag har jag varit på vårdcentralen och tagit CRP, sovit i evigheter, tagit hand om disk,
vikt in tvätt, sorterat massa gamla tentor, föreläsningsmaterial och gamla böcker och anteckningar
som jag ska plugga på inför slutprovet som är i mitten av november.
Skönt att få lite sådant gjort när man är ledigt, sånt man aldrig hinner med annars.
Nu har jag precis kommit upp ur badet, skrubbat mig och nu smörjt in mig med lotion.
Är som en ny människa!

Förhoppningsvis kommer sambon innanför dörren här snart så vi kan börja med middagen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0