Bättringsvägen

Det känns äntligen som om den här sjukdomen är påväg att försvinna nu.
Så här sjuk har jag inte varit på flera år, möjligtvis när jag hade svininfluensan 2009.
Den har varit långdragen och i flera olika stadier och jag vet inte vilket som vart värst.
Just nu är jag öm i munnen och halsen men inte den där fruktansvärda smärtan.
Hostar gör jag fortfarande men inte lika slemmigt och segt.
Känns som att jag får ge det i morgon också och sen är jag förhoppningsvis bra.
Nästa vecka är späckad med föreläsningar så jag vill inte vara sjuk då.
Vill börja träna också, en vecka har gått nu. Tråkigt.
Börjar bli trött på att ligga här hemma nu, och då har jag ändå varit i skolan tre dagar
och städat, pluggat och handlat haha. Rastlös själ. Fast å andra sidan är det gott att vila.
 
Ikväll blir det tacos nu när jag börjat få tillbaka smaken lite haha.
Lite Ben & Jerry och godis på det också haha.
Kommer att ha gått upp typ fem kilo denna veckan, har inte blivit mkt annat än glass.
Men innan dess skulle jag behöva vika tvätten och lägga in dem samt plugga mer.
Blev inte mycket gjort igår men jag påbörjade två uppgifter i alla fall :)
Vi har tio uppgifter på denna kursen, puh, mycket men en hel del luckor i schemat
så det ska man nog hinna med :)


Bild på en mycket sliten Therese, här var jag inte stöddig vill jag lova.
Bilden togs igår eller i förrgår, jag minns inte, dagarna flyter ihop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0