Blir bara värre

De senaste två dagarna har min förkyldning inte blivit det minsta bättre, snarare sämre.
Halsontet har tilltagit medan nysningarna och snoret avtagit något.
Fortfarande ingen feber, möjligen tempat lite någon gång bara.
Det var riktigt segt att dra till skolan idag efter att ha legat hemma i sängen hela dagen.
13-16 var föreläsningen och direkt när jag kom dit kände jag att jag ångrade mig.
Men det var tur att jag gick för jag tyckte föreläsniningen var riktigt intressant och givande.
Gillar den föreläsaren också, han är rolig att lyssna på.

Nu är jag hemma igen, skönt! Är vrålhungrig men vi har verkligen typ ingenting hemma.
Eller, vi har ju lite "middagsmat" eller vad man ska säga, men känns för tidigt att laga nu.
Speciellt när jag inte vet vilken tid Marcus kommer hem från jobbet.
Skulle verkligen vilja ha typ en Big tasty och en Ben & Jerry just nu, buhu.
Tycker synd om mig själv, kommer inte ha tränat på minst en vecka
och kommer antagligen inte heller få ta min spruta på fredag pga halsontet.

Man glömmer av hur jobbigt det är att vara sjuk så länge som man är frisk.
Jag trodde jag skulle komma undan denna vinterförkyldning, tycker jag hade klarat mig länge.
Men antar väl att det var min tur, suck. Ja ja, ska inte klaga för mycket, finns mycket värre saker i livet.


Jag och min lilla tjej i sängen i morse <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0