Födelsedagsfirande

Igår var jag på middag hos min barndomsvän Angelica som fyllde 22 i fredags.
Hon hade gjort jättegod mat, massa olika smårätter (tapas) och sangria till dricka.
Riktigt gott var det och vi satt och snackade länge innan vi drog ut.
Hade sjukt kul, vi gick till ett ganska nytt ställe i göteborg, jag hade aldrig varit där innan.
Clooney's heter det och var ganska annorlunda om man jämför med de ställen jag brukar gå till.
Här var det typ tre våningar tror jag och varje våning såg typ ut som ett vardagsrum haha.
Levande ljus hade de också vilket verkar livsfarligt bland alla dansande och fulla människor haha.
Det var inte en vanlig klubb där det är modern klubbmusik eller vad man ska kalla det,
utan det var lite mer alternativt folk och blandad musik, övervåningen kändes lite typisk
svensk hip hop och en annan våning var lite typ indierock eller ngt.
Kul hade vi i alla fall och jag tyckte det va kul att det var lite livespelningar.
Vi såg först en tjej på en våning som va ascool, typ en galen Loreen haha.
Och sen på hip hop våningen spelade Mollgan, riktigt bra låtar var det faktiskt.

Idag står endast ett träningspass på schemat senare ikväll.
Var hemma en snabbis hos mina föräldrar i morse, Marcus skulle dit och sätta in ett glas
så jag hängde på och drack en kopp kaffe :) Nu är jag hemma igen.
Tänkte sova lite kanske, sov bara sex timmar i natt och man får ju passa på när man är ledig ;)
Sova mitt på dagen är sjukt skönt ibland haha.

Här är en bild på mig, Angelica och Anna. Elin tar bilden :)
Tack för igår tjejer <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0