Fredag & Lördag

Fredag
Dagen innehöll först ett besök hos reumatologen, går dit var tredje månad.
Fick svar på blodprover som vanligt, de såg bra ut.
Läkaren gjorde den vanliga kroppskontrollen haha, kände på de flesta leder i kroppen osv.
Vi pratade lite och han sa att jag nu kan börja gå var sjätte månad. Känns bra.
Ska ju självklart höra av mig innan dess om det skulle vara något.
Fortsätter med mina sprutor som vanligt.

Sen drog jag till gymmet en stund och duschade och bastade även där. Så skönt.
När jag var klar var klockan närmare ett och jag åkte hem till Elin.
Vi fikade lite och tjötade och vid tretiden hämtade vi upp Amanda och åkte och solade.
Sen åkte vi och handlade tillsammans inför kvällen.
Vid sju kom Camilla även hem till Elin och vi fyra gjorde pizza och hade myskväll.
Kollade på film, åt godis och satt och snackade :) Riktigt mysig kväll.
Vid halv ett ungefär åkte jag hem.

Just det! Jag ringde upp kvinnan som jag var på intervju hos inför sommarjobb.
Jobbet är mitt, det blir nio veckor i sommar som undersköterska på en hjärtavdelning :)
Så himla roligt! Hoppas på en bra sommar där jag får lära mig massor!

Lördag
Lugn förmiddag, sovmorgon till elva ungefär och sen åkte sambon och jag och handlade frukost.
Våfflor blev det vilket även fick bli min lunch.
Klockan tre åkte jag till jobbet och var hemma igen strax efter klockan slagit nio.
Nu sitter jag i soffan i knät efter att ha ätit tacos som Marcus lagat lagom tills jag kom hem.
Nu blir det en film för vår del innan det är dags att sova igen.
Jobb i morgon igen, både dag- och kvällspass så blir borta hela söndagen.
Skönt att jag har sovmorgon på måndag, då börjar vi även en ny kurs :) Kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0