Fredag

Fredag och helgen knackar på dörren.
Gårkvällen var fruktansvärd, hade riktigt ont i halsen och var hes.
Kände varken smak eller lukt.
Idag verkar det hela ändrat karaktär lite, halsen gör fortfarande ont men inte lika mycket.
I stället har torrhostan förvandlats till hemsk slemmig hosta, ni vet sånt där segt slem som
varken vill upp eller ner när man hostar så det känns som man inte kan andas. Panik.

Gav mig på att åka ner till affären men det skulle jag inte ha gjort, fan va jobbigt det var.
Men nu har vi i alla fall lite mer glass och juice och såna bra saker som jag kan smaska på i helgen.
Jag har ju noll kronor på kontot haha och det är jag som står för maten medan Marcus står för hyran,
men nu fick jag en femhundring av honom att köpa lite mat osv :)

Idag har vi inte heller någon skola och eftersom jag städade så mycket igår
så tänkte jag att idag skulle vara pluggdag, har flera uppgifter att göra och
mycket litteratur att läsa. Får se hur mycket jag orkar. Har ju ledigt i helgen också annars.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0