Happy

Ingen skola i morgon i alla fall. Jag avslutade arbetena här hemma idag med hjälp av några
klasskompisar. Skönt, har dock gjort dem lite slarvigt så tvekar på godkänt, tyvärr.
Men skönt att ha det gjort och inlämnat :)

Nyss ringde enhetschefen på avdelningen på Mölndals sjukhus där jag sökte jobb i fredags.
Så sjukt jävla kul. Hon vill att jag kommer på intervju på onsdag :)
Jag är superglad och hoppas verkligen att intervjun går bra och jag får jobbet.
Tror jag skulle lära mig riktigt mycket av att vara där och jobba som undersköterska en sommar.
Min sista sommar innan jag blir färdig sjuksköterska och jag vill utnyttja den på bästa sätt,
vilket jag tror är att försöka snappa upp så mycket som möjligt.
Avdelningen är en akutvårdsavdelning med inriktning på hjärtsjukdomar.
Håll tummarna för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0