Jobbintervju

Onsdag, mitt i veckan. Igår var det fettisdagen och efter lite letande fick jag tillslut tag i vaniljsemlor!
Hur gott som helst ;) Var ju tvungen att ladda upp inför dagens mission: Jobbintervju.
Elva i morse var jag på intervju på en hjärtavdelning på Mölndals sjukhus.
det gick hur bra som helst, chefen va supersnäll och vi satt och snackade i typ 50 minuter
och jag fick en rundvisning på avdelningen och fick även hälsa på några i personalen.
Det känns bra och jag är nästan säker på att jag får jobbet, det lät så på henne.
Men man vet aldrig så ska inte ta ut för mycket i förskott hehe.
Det skulle vara så himla kul att få chansen att jobba på sjukhus, jag tror jag skulle lära mig enomt mycket!
I så fall blir det v.24 t.o.m 32 och det känns bra. Inte bästa lönen, men det förväntade jag mig inte
från sjukhusen heller. Jag bryr mig inte direkt om lönen så mycket i sommar utan vill bara ha
all erfarenhet jag kan få!

Annars har dagen inte gått i många knop idag.
Jag har gjort storkok med soppa, den blev väl sådär.
har bakat lite kladdkakemuffins också, men det blev inte många, typ nio stycken.
Sen väntar jag på att min karl ska komma hem också, han är sen som vanligt hehe.
Fattar inte hur man orkar jobba över 12h varje dag! Dessutom med en kass rygg
och opererat knä som inte är helt 100. Ja ja.

I morgon blir det skola en sväng för att avsluta denna kursen med ett seminarie/redovisning.


Bild på min gooooda semla från igår. Jag och Marcus åt semla, drack te och kollade Titanic :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0