Lazy

Ja, då var det måndag ännu en gång och v.7 är här.
Visst är det helt galet hur fort veckorna flyger förbi?
Sportlovsvecka, visserligen har vi inte lov, men mycket lediga dagar.
Dem ska ju dessvärre bestå av hemtenta plugg osv.
I morse tänkte jag vara duktig och åka in till skolans bibliotek och plugga,
men jag valde att stanna hemma haha, får nog åka in en sväng i morgon istället.
I stället ligger jag i soffan med datorn i knät och grejar lite hemifrån.
Inlämningen av de tre delarna i hemtentan är på fredag men jag vill skicka in dem i morgon.
På torsdag är det redovisning och det är den enda dagen denna vecka då vi har skola.
Annars är det träning och ett besök till reumatologen på fredag som står på schema denna vecka.
Sedan träff med fina tjejer fredag kväll och jobb hela helgen.
Nästa vecka börjar en ny kurs! Ledarskap och teamarbete, skoj!


Min tjockis, bild från igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0