"Ledig" dag

God förmiddag på er :) Det blev ingen direkt sovmorgon på min lediga dag.
Igår efter jag bloggade gick jag  ner för att boka tid i tvättstugan,
sagt och gjort, 8-12 idag blev det alltså. Inte vidare kul men skönt att få gjort.
Så nu är jag snart klar med tvätten, sitter och pluggar lite medan maskinerna kör.
Har nästan blivit klar med alla tre delar i hemtentan men funderar ändå på att åka
till skolan en snabbís i morgon innan kvällspasset på jobbet.
Skulle behöva fylla ut tentan något.

Om några timmar drar jag och lämnar blodprover sen blir det 
lite fönstershopping med Amanda, kanske köper något ifs ;P haha
Senare i eftermiddag/kväll blir det träning!
Puss på er! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0