Lördag

Hej på er :)
Idag gick jag upp i hyfsad tid faktiskt, vid niotiden var jag uppe och satte igång att städa lite.
Sedan gick jag ner och handlade lite smått och tog även en trip förbi systemet och köpte vin.
Ikväll ska jag hem till Angelica som fyllde 22 igår :) Vi bli några tjejer hemma hos henne
och sen får vi se om vi drar ut eller inte :) Kul ska det bli i alla fall.
Nu har jag precis tagit ett bad och gjort pannkakor, Marcus kommer snart hem efter att ha
grejat med en av bilarna så då tänkte jag att vi skulle äta lunch tillsammans :)
Sen blir det bara att slappa lite innan det är dags att göra sig i ordning och åka.
Hoppas ni får en bra helg <3


En bild på mig igår som jag tog med mobilen på jobbet, alla låg och sov haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0