skola & dans

Hej på er, jag har helt glömt av att jag ens har en blogg de senaste dagarna ;) haha
Har haft fullt upp helt enkelt och varit ganska trött på kvällarna.
I lördags var jag ute med två klasskompisar och tre andra tjejer :) skitkul.
I söndags blev det bara slappardag, skulle ha tränat men passet vart inställt.
Igår var jag i skolan och gjorde ett grupparbete, är inte färdiga än utan har hälften kvar.
Satt 8:30-14:30, sen åkte jag till gymmet där jag mötte upp Amanda och tränade.
Idag har jag vart på två föreläsningar om kvantitativ metod, precis som i fredags.
Inte det roligaste jag vet men på något sätt ändå intressant nu när man börjar lära sig med.
Men det där med forskning är nog inte min grej alltså, även om jag utbildar mig inom ett yrke
där efterforskning är absoult nödvändigt för att kunna utföra evidensbaserad omvårdnad.
Man måste alltså kunna granska och läsa artiklar, även de med massa siffror som man knappt fattar.
Sen åkte jag hem vid tre och Jessica kom till mig vid fyra. Vi gjorde smoothie och sen åt vi bulle och te
som Jessica hade med sig :) Så gott! Vi hann bara vara hemma en timma innan vi drog i väg till dansen.
Hade en vikarie idag, en manlig dansare som koreograferat danser för Justin Bieber och Kesha.
Det jag älskar med Adrianas Danshus är att de har sjukt bra kvalité på sina danslärare.
Vår ordinarie lärare har dansat massor i Los Angeles och varit bakgrundsdansare till många stjärnor.
Sjukt rolig dans gjorde vi i alla fall idag, gick jättefort fram och det var ganska svårt.
Svettiga som fan blev vi haha. Älskar att dansa nu när kroppen inte hindrar mig (allt för mkt iaf)
Nu har jag kollat på Svenska top model, spelade in det igår då det var ett program Marcus ville se
så såg det idag istället :) Fan va Malin som är med i programmet är skön alltså, sjukt härlig
inställning och attityd till allt och verkar vara en riktigt go personlighet.
Nu har vi precis fått middagen i magen också, sent som fan jo jag vet, men så blir det.
Snart måste jag sova, träffar gruppen i morgon också 8:30, lär väl sitta hela dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0