v.9

Måndag idag och skola igen efter två dagars ledighet förra veckan och sen ledig helg.
Legat sjuk alla fyra dagars ledighet och nu är jag inne på andra veckan med virushelvetet.
Fortfarande inte frisk alltså, jag gav ju det fram till idag men icke, inte borta än.
Men det är om inte annat bättre i alla fall, äntligen!
I morgon blir det dans oavsett om jag är frisk eller inte, får väl bara markera stegen
åtminstonne, vill inte missa två gånger i rad, blir så mycket att ta igen då.

Idag var det föreläsning i förbättringskunskap, helt ok föreläsning men inte det roligaste jag vet.
8-11 var den så var hemma innan tolv igen, skönt. Käkade lunch och la mig framför tvn,
somnade och sov i en och en halv timma. Behövligt.
Skulle behöva plugga, får se om jag orkar. Blää.

Skulle verkligen behöva storhandla idag också när pengarna kommit,
men det lät väl vara sinnessjukt med folk i affären. Kanske åker dit senare ikväll.
Nu funderar jag på att vila lite mer haha, måste ju bli frisk ;) får skylla på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0